Wednesday 3 November 2010

COLORS FOR TWIST A TWILL

GREEN
DARK GREY
PURPLE
YELLOW
BLUE

You will find the TWIST A TWILL blanket in these 5 colors.
Please have a look at yesterdays links to see where to get right
now.

I had a very good homemade ginger limonade at this honestly
relaxed café yesterday were I had a meeting with and old friend
of mine who became a very good photographer and took the
photos of my blanket line on my webpage. Yesterday we planed
the shooting for my new collection coming up in a few weeks.

7 comments:

Anonymous said...

Spændende! Jeg er VILD med dine ting... ;)
Fra én tekstildesigner til en anden: Thumbs up!!!

RATZER said...

TAK, hvor interessant at få kontakt med andre derude i mit nye liv som blogger ;)

Maria said...

Hej Tina.
Tillykke med din nye blog. Hvor er de bare flotte og lækre dine nye plaider :-).
Kh fra Maria i Kolding

Charlotte kaae said...

Hvor er de cool, elsker det grafiske mønster, en fryd for øjet. og tillykke med bloggen, glæder mig til at følge med.

RATZER said...

tak Maria og Charlotte :) glæder mig at I kigger med.

Meyer-Lavigne said...

De er super fede

Junko said...

These blankets are very nice!